Monday, February 28, 2011

Mula bekerja


Hari ini saya mula bekerja. Mengadap timbunan tugasan dan dereta emel yang tidak terbaca, sejak beberapa hari lepas, sepanjang saya berada membantu menguruskan segala yang berkaita dengan amanah apabila seorang hamba Allah meninggal dunia.

Kembali dari kampung isteri kira-kira lewat tengah malam tadi.. selepas seharian menziarahi adik beradik emak mertua. Mengucapkan terima kasih atas segala jasa mereka. Kami bergerak beberapa buah kereta bersama hampir semua adik beradik ipar yang masih berada di kampung.

Bagi masih hidup, tanggung jawab perlu diteruskan. Cuma mungkin tidak akan sama lagi seperti sebelum ini... Semoga hati yang pedih dan pilu akan beransur pulihsecara walau mungkin mengambil masa yang cukup lama... yang entah bila.. wallahu'alam

nota: gambar bersama Pak Lang dan Mak Lang, sebelum bertolak ke KL.

1 comment:

ramonnatagle said...

1xTennis Set off Metal detectors with 3 xT.Piece
1xTennis sets off titanium automatic watch metal detectors with 3 xT.Piece Iron detectors with 3 xT.Piece Iron detectors with 3 xT.Piece Iron detectors with 3 xT.Piece Iron detectors with 3 xT.Piece Iron detectors thinkpad x1 titanium with 3 bsjeon xT.Piece Iron detectors with 3 xT.Piece Iron detectors with ridge wallet titanium 3 ion titanium on brassy hair xT.