Tuesday, September 4, 2007

Hari Terakhir

Hari ini hari terakhir En Rashid bertugas sebagai Group General Manager PTS.

Esok beliau memulakan karier sebagai usahawan penerbitan. Beliau mengusahakan penerbitan beliau sendiri bersama rakan-rakan beliau. Khusus menerbitkan buku-buku pemikiran tinggi dan yang sewaktu dengannya.

Selama dua tahun En Rashid bersama keluarga PTS, banyak pengalaman beliau yang dapat dikongsi bersama. Beliau merupakan orang lama yang banyak pengalaman dalam dunia penerbitan.Beliau memulakan karier dalam industri penerbitan ini sebagai editor dan antara jawatan yang pernah beliau sandang ialah General Manager, Utusan Publications & Distributors Sdn Bhd. Beliau juga pernah berkhidmat di beberapa syarikat tempatan dan antarabangsa seperti Times, Marshall Cavendish, Fajar Bakti (Oxford) dan sebagainya.

Kami di PTS berasa bangga kerana dapat bertugas dan mendapat tunjuk ajar En Rashid. Banyak pengalaman dan ilmu beliau yang dapat dikongsi bersama kami.

Didoakan semoga hubungan yang sudah terjalin mesra ini sentiasa berkekalan dan berpanjangan. Semoga En Rashid juga berjaya dalam dunia keusahawanan...

No comments: